CrazyinSims

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Kajsa - 2 mars 2013 11:31

Hej, här sitter en sur irriterad Kajsa. Har testat om klännigen jag laddade ner fanns och funkade i spelet. Det gjorde den.
Sen skulle jag ladda ner pose player. Har kollat runt på massa bloggar och på youtube på guider. Sen för en stund såg jag att man måste vara registrerad på modthesims.info och som att godkännas var man tvungen att skriva in när Sims grundades. Det stog att man hittade svaret på Wikipedia och jag gick in och kollade där. Hittade svaret och skrev in det men det gick inte . Försökte flera gånger, skrev in det på engelska och allting men iget funkade .Så nu är jag så himla irriterad på att det inte går.
Så någon som vet vad svaret är?, skulle vara snällt att skriva det i en kommentar.
Får försöka senare igen, hoppas det går då annars vet jag inte vad.

Av Kajsa - 2 mars 2013 09:24

Idag på morgonen så var jag så sugen på att ladda ner poseplayer, men man laddar ner det på mediafire och man behöver programmet winRar. Så jag tog mig och installerad winRar och håller nu på att uppdatera mitt spel innan jag startar det. Har följt en guide och ska nu testa om klänningen jag laddade ner finns i mitt spel. Då blir jag glad :). För då kan jag ladda ner poseplayer och jag får massa andra bra funktioner till mitt spel. Nu har det gått ungefär halva, sålänge får ni två bildér på Alice som skriver dagbok och hoppar i sägen (inte samtidigt)

Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag heter Kajsa och är 12. Mitt stora intresse är spelet The sims som jag kommer skriva om i denna bloggen.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Hur tycker du min blogg är?
 Jättebra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Jättedålig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Andra simsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards