CrazyinSims

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Kajsa - 5 mars 2013 17:18

Efter att mitt hade blivit klart igår började jag bygga ett nytt. Det kostade 4.000 och är ett hus för en person. Sedan gjorde jag en ny sim till det huset han fick heta James Braxer han är nörd eller geek som gillar att spela tvspel osv. Han ska nog få bo i sitt hus själv ända tills han dör. Det är mina planer just nu allafall se vad som händer.

Sedan efter det hade min sim bakat klart sin tårta och Matthew växte upp från småbarn till barn.

Gjorde bara ett snabbt och lite slarvigt inlägg för jag har bråttom.

Av Kajsa - 5 mars 2013 17:06

Nu är jag hemma efter en kulturdag i stan. Det har varit sådär och varit väldigt lågt. Verkligen inte upp til mina förväntngar..nog om det. Idag ska mamma komma hemfrån sjukhuset i göteborg som hon varit på sen i december 2012, skrev 2011 i det andra inlägget men har ändrat det. 

Så längtar typ ihäl mig här. Så kommer typ nörda min ipad. Uppdatera lite därifrån. Måla naglarna, titta på PLL, greja inför skolan imorgon och om jag hinner spela sims på datorn.


Så, hoppas ni har en fortsatt bra dag.

Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag heter Kajsa och är 12. Mitt stora intresse är spelet The sims som jag kommer skriva om i denna bloggen.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Hur tycker du min blogg är?
 Jättebra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Jättedålig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Andra simsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards