CrazyinSims

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Kajsa - 3 mars 2013 20:30

Idag är det sista dagen på lovet, sorgligt. Skola imorgon, igen sovmorgon, iget sims, igen fritid. Ja, typ så. Men kommer nog inte hinna blogga så mcyket från mitt sims på datorn men ska försöka blogga så mycket som möjligt från ipaden och mitt sims där. Men i helgen LOVAR jag att den första delen på Mer detaljerat. Måste bara komma på nått spännade som ska hända. Bara kommit på slutet typ. Men får fundra på det under veckan. 

Hittade även att man kunde ladda ner poseplayer på sajten Mediafire som jag föredrar så mycket mer än Modthesims. Det var en pacjagesfil och har inte riktigt fått kläm på hur man installerar sånt än. Men får lära mig. 

Nu måste jag äta och sedan lägga mig, det suger med läggdags tidigt :(

 

En del kommer, LOVAR!!!!

Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag heter Kajsa och är 12. Mitt stora intresse är spelet The sims som jag kommer skriva om i denna bloggen.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Hur tycker du min blogg är?
 Jättebra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Jättedålig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Andra simsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards