CrazyinSims

Alla inlägg under mars 2013

Av Kajsa - 11 mars 2013 17:29

Av Kajsa - 11 mars 2013 16:59

Hej ville bara säga förlåt att jag inte har gjort någon ny del på Mer detaljerat. Men somsagt hade andra planer den helgen. Men jag har heller igen idé om vad som ska hända nu här i början, har lite tankar men vet inte. Kan kanske göra lite i veckan om jag har tur, sitter och gör läxorna nu men har tagit en paus. Vill bli av med läxor jag vill ha liiiite fritid. 


Men nu måste jag fortsätta med läxorna, kommentera gärna om ni har några idéer!

Av Kajsa - 10 mars 2013 09:33

Idag blev mitt nya hus som är kallat Geeks dream. Huset kostade 16 lp om jag inte minns fel. I det huset bor min lite udda sim Melinda Cheetham. Hon är en nörd. Jag halvlitersflaska planer för henne men det är ännu hemligt.
Huset är ganska stort det finns ett coolt kök, ett rum fullt med datorer, en toa, ett sovrum med 5 eller 6 sängar och massa pizzakartonger lite här och var.

Av Kajsa - 9 mars 2013 08:20

Idag så var mitt sportcenter på Sims klart. Där kan man lära sig karate och ballet. Det var värt 125.000 town vale. Som jag ska ta och förklara för er nu.....
Det är ett värde för hur stor staden är, mer desstobättre. När man bygger olika byggnader får man mer town vale. Vilket betyder stadvärde eller på spanska stadokej. Det är också på town vale:t som det hänger på, på leaderborden alltså om man har flera kompisar som spelar Sims, så placeras dom på olika platser just pågrund av town vale.
Hoppas ni lärde er något!

PCG

Av Kajsa - 8 mars 2013 21:58

Spelade lite på min PCG-famlij förut. Dock krashade mitt sims, så är tvungen att spela om allt hårt slit.

 

Efter att skulder hade samlats hög på hög kom kronofogden och tog all el.

 

Paj ätes på höstfestivalen en mörk lördagkväll.

 

Lucia dumpade sin make efter att hon hade sett att han nätdejtade. Han fattade igenting. Han bjöd Lucia på fest, ville prata lite i telefonen.


Sedan hände massa med saker, blandannat en sak som jag inte fångade på bild. Trillingarna växte upp till småbarn. Två av dom har lilla/blåt hår och kan vara arvingar.


 

Sedan efter att det hade hänt massa saker blev det vinter och mitt sims krasade ;(.


Ville också informera er om att imorgon ska jag min kompis+hennes kompis ha PLL marathon. Så kommer inte kunna uppdatera.

Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag heter Kajsa och är 12. Mitt stora intresse är spelet The sims som jag kommer skriva om i denna bloggen.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Hur tycker du min blogg är?
 Jättebra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Jättedålig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Andra simsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards