CrazyinSims

Alla inlägg under mars 2013

Av Kajsa - 1 mars 2013 22:07

Idag efter att Alicd hade växt upp till barn inredde jag hennes rum. Blev nöjd för att vara på ipaden.
Rolig grej, på första bilden sitter hon vid skrivbordet och brainstormar hahah!;D
Ledsen för mörks bilder.

Av Kajsa - 1 mars 2013 19:05

Precis efter jag gjort inlägget om simhallen så hade min sim bakåt klart tårtan och min sim Alice växte upp från småbarn till barn. Onödig fakta hennes favoritfärg är lila, hennes favorit djur är hund och cat och hon älskar galna saker som sina föräldrar.

Bild 3: Fråga mig inte!

Av Kajsa - 1 mars 2013 18:54

När jag gick in på Sims Freeplay idag märkte jag att det var 10 min till s simhall var klar. Så jag satt jag och räknade ner tills den var klar. Den var jättekul och värd för pengarna (15.000). Det finns en rushelkanna, trampoliner, badvaktstol, bad för barn och toaletter :).

Av Kajsa - 1 mars 2013 16:04

Idag har jag varit med min bästis Linnéa hela dagen och, myst, gjort massa roliga grejer, lyssnat på hög musik och framförallt tuggat mello. Som vi båda ska på med våra familjer imorgon. Ska bli sååå kul. Just nu så sitter vi och spelar Sims. Vi gjorde en ny sim tillsammans. Vi ville göra något annorlunda så vi gjorde den i staden Bridgeport som vi nästan aldrig spelar i längre, men som vi gjorde för ett tag sedan väldigt mycket. När vi alltid hade våra simmar i Bridgeport var dom ALLTID!, nästan alltid skådespelare. Så vi gjorde en sim som bor i Bridgeport och som är skådespelare. Nu försöker vi få ihop henne med Matthew någonting. Men det går inte så bra för att dom släpper inte in henne i deras hus.

Ajja nu ska vi fortsätta spela :D

Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag heter Kajsa och är 12. Mitt stora intresse är spelet The sims som jag kommer skriva om i denna bloggen.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Hur tycker du min blogg är?
 Jättebra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Jättedålig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Andra simsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards